Virtuális karcolások

Csupán néhány poros gondolat, a jövő már teljesen új fejezetet bontogat

2017. június 18. - Nyalifali085

A múlt évben még egy helyben álltam - értetlenül és tétlenül - , mert az érzelmi fájdalom azzal mérgezett, hogy nekem most biztosan semmi sem sikerül.

Elcsépelt fogadalmak, látszólag új tollal íródott halvány elhatározások, mint egy pislákoló gyertya lángja, melynek szerény fényét az első fuvallat taccsra vágja.

Sokat botladoztam, míg végül az új útra léptem, korábban a földet pásztázó szemeimmel végre az ég felé néztem.

A sorskerék forog tovább, de az éltető dalaimat tápláló lemez most nem akad, úgy érzem az életem jó irányba halad.  img_20170618.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyalifalisagok.blog.hu/api/trackback/id/tr7112604539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kismakiii 2017.08.01. 13:39:40

A felhő

Megy a Felhő fönn az égen,
fütyörészve, szép kövéren.
Bizony nagyon lóg a hasa,
lassan ér hát ezért haza.

Egy tó fölött megáll mégis
– Van még idő estebédig –,
tükörképét nézi hosszan,
föl is kiált jó hangosan:

„Nem is vitás, ki a legszebb:
enyém ez a pompás termet.
Aki látott egyszer engem,
nem lehet, hogy mást szeressen!"

Örömében hasa remeg –
indul tovább, elégedett.
Fütyörészve, szép kövéren
megy a Felhő fönn az égen.

Arra visz a Szélvész útja,
ordít, süvít zúgva-búgva:
„De kövér vagy! S hű, de rusnya,
felhők közt a világcsúfja!"

Közeledve, távolodva
komisz Szélvész ezt harsogja. –
Áll a Felhő megszeppenve,
borús lesz az arca, kedve.

Szipog – pedig nem akarja,
könnyes már a szeme sarka.
Bánatában sír a Felhő
– ezért dől most ránk az eső.

Nyalifali085 2017.08.01. 16:00:54

Ütött-kopott szürke járda, ha az ember lefelé bambul, sokszor csak az út porát látja.
Bármerre is jártam, az eget mindig megcsodáltam. Jó szokásomhoz híven most sem a földet pásztázom, inkább a duci, fehér felhőkből kirajzolódó majom alakzatot bámulom. :D

Köszönjük a verset! Kicsit megfeledkeztem mostanság a blogról, úgyhogy örülök, hogy a kommented ide csalogatott:)

kismakiii 2017.08.01. 22:05:37

Jól írtad kis duci makka:)alakzat:):
Nagyon szívesen csalogatásom:)

Nyalifali085 2017.08.08. 21:10:31

@kismakiii: Hm, szemed a pályán (Holdon) ;)

"Mikor a hold
Cé betű,
akkor szegény
- cingárkodik,
csökkenő."

A felvételen - ennek a sornak a végén - elsőre kicsit mást hallott a fülem, mint amit az írott szöveg tartalmaz. :D Aranyosan artikulál a kissrác :)

kismakiii 2017.08.08. 21:43:06

Szia nyalifali makka :)
Hmm ott is bizony, sőt kettő is van belőle:P
Aranyos ahogy mondja:D Az lett volna a csoda ha nem hallasz mást:PPP

kismakiii 2017.08.13. 10:54:13

Hol a hullócsillag???

Nyalifali007 2017.08.18. 19:33:13

@kismakiii: Nem pattintottam rá nyomkövetőt, úgyhogy nyoma veszett :D Mintha Kecsó felé húzta volna a fénycsóvát:)
Ma adunk még egy esélyt a "kívánságműsornak" ;)

kismakiii 2017.08.19. 14:29:50

áhhhh duma eltökölöd a hullócsillagom IS:PP:)

Nyalifali085 2017.08.21. 00:56:44

@kismakiii: Duma az mindig volt, van és lesz is :P De most nem "tököltem", csak nem volt szerencsém :)

kismakiii 2017.08.21. 04:31:30

A szerencse nem vak. A szerencse jól átgondolt lépések sorozata.
Jön az a csillag majd tuti:)

kismakiii 2017.09.05. 12:58:59

Aranyos az a csiga- biga

Ez itten a csigaház,
Melyben a csiga tanyáz.

Ő nem Pali, se Zsiga,
Csak egy névtelen csiga.

Nincs a házán emelet,
Víz, se hideg, se meleg.

Nincs házmester, kapupénz
Végett nem nyúl itt a kéz.

Nincs villany, se lift, se gáz,
Ilyen egyszerű a ház.

S mert ily csöpp a ház: repülő
Reá bombát sose lő.

Boldog kis ház ez nagyon,
Benne békesség vagyon.

Nincs, aki irigyeli,
Hogy tán kincsekkel teli.

Tanítani merem én:
Egyszerű légy és szerény,

Ellenséged sose lesz,
Életed szép mese lesz.

Nyalifali085 2017.09.05. 20:13:29

Te nem vagy csigalassú, naprakész makker vagy :P

Legközelebb saját verset kérek, hátha az engem is megihlet:D

kismakiii 2017.12.25. 21:06:44

Kívánd, hogy mindaz, amit ma éjjel gondoltál,
ugyanúgy igaz legyen holnap, s holnapután.
Kívánj igazi ünnepet, kívánj igazabb életet.
Én pedig békés karácsonyt kívánok nektek,,

Nyalifali085 2017.12.27. 16:08:39

@kismakiii: Így utólag is köszönöm szépen:) Kedves gesztus tőled!
A karácsonyi gondolataimat most már nem fogom itt megfesteni, de hamarosan viszek neked egy szerény adagot a kedvenc nasidból :P

kismakiii 2017.12.30. 17:11:31

Addig álljak én 2lábon:)))))

Múlik a nap, s múlik az év,
ami rossz volt, elmúlt már rég.
Holnap után egy új évre ébredsz,
s ehhez kívánok Neked nagyon sok szépet! (mellé magamnak sok sok puszedlit!!:)):P
BÚÉK!

Nyalifali085 2017.12.31. 12:33:41

Ne állj két lábon, szép díszpárna leszel a franciaágyon. Használnak majd reggel, délben és este, mikor csak elfárad a Maki kis teste :D
Én is sok szépet kívánok neked, az új évben is legyen éles az eszed :P Ha csak puszedlira vágysz, azt gyorsan megkapod, csak nehogy gombóccá változzon az alakod:))
BÚÉK!
süti beállítások módosítása