Virtuális karcolások

Rejtélyes apróság az ágyamban

2017. május 29. - Nyalifali085

Az ágyamon fészkelődve érdekes dologra leltem, gyorsan a kezembe vettem és tanácstalanul lestem. Első pillantásra fognak tűnt, de mivel mostanában sem a fogtündérrel, sem a vacogó cápával nem randevúztam, tudtam, hogy más magyarázat lesz a befutó.

Tüzetesebben megtapogatva világosság vált, hogy ez valaminek a letört porcelán darabkája. Az ágy mögötti polcra tekintve megleltem az áldozatot is: egy korábban ajándékba kapott szerencsehozó elefánt veszítette el az egyik agyarát. Gyanítom, hogy a hétvégi nagytakarítás során sikerült letörnöm, csak a munka hevében nem akadt meg rajta a szemem.

Remélhetőleg az agyar-csonkítás miatt nem sújt majd balszerencse az elkövetkező időszakban. Elvégre az általános hangulat még mindig magasan száll, és az elefánt ormánya is rendületlenül áll. :D

 

img_20170529_202426.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nyalifalisagok.blog.hu/api/trackback/id/tr412549363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lopomanapod 2017.05.30. 08:39:21

Ha már a fogtündér is, a vacogó cápa is elkerültek, valószínű, hogy a balszerencse is el fog ;)

kismakiii 2017.05.30. 15:09:51

Tanulság: ne fészkelődj!!:):P a nagytakarításból is ormány eltörés lett,,
Na de sztem fogd fel úgy, nemneked hozta a balszerencsét ha nem az elefántnak mielőtt letört volna:)
Sosem tudhatjuk, hogy amerre haladunk, az a múlt, vagy a jövő.
Nekem is letört az elefánim ormánya, de úgy fogtam fel, szerencsét hozott fogytam egy icipicit:)
Ezért eszem is ma puszedlit!

Nyalifali085 2017.05.30. 16:31:48

@lopomanapod: Úgy legyen! Erről majd az év vége felé lesz érdemes nyilatkozni:)

Nyalifali085 2017.05.30. 16:44:38

@kismakiii: Ej ej, vedd szemügyre még egyszer a részleteket:P
Nem az ormánya sérült, hanem a galád orvvadászok által is keresett agyara. De mivel én maximálisan állatbarát vagyok, még egy porcelán elefántnak sem ártanék :D

Másrészt nem eszel te annyi puszedlit (vagy inkább a puszedli mellett eszel másból nagyon keveset), hogy súlyproblémáid legyenek. De szuper dolog, hogy egy ormány (legyen az törött vagy ép) is ilyen pozitív energiákat mozgósít benned:D
süti beállítások módosítása